بــــــــــــــــــارونــــــــــــــی ها....
بــــــــــــــــــارونــــــــــــــی ها....
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, توسط فــاطـمـه |

حتي اگه قلبــــــــــــــــم به اين بزرگيم بود...

بازم..

بازم همشو ميزدم به نام خودت...

منم: فــ _ خ



نظرات شما عزیزان:

ساعت17:53---1 دی 1391
وای جونم فک نکنم عشق من قلبش به این بزرگی باش چون خیلی ریزه والبته دوست داشتنی
شوخی کرد عشق من اون خیلی بیشتر از این حرفاست که به نام خودمهههههه


فردانگار
ساعت21:51---19 آذر 1391
سلام.خسته نباشین.ممنون میشم اگه لینکم کنی و خبر بدید تا من هم شما رو لینک کنم.با تشکر از وب جالبتون
ممنونم مشخصاتتو تو تبادل لينك هوشمند بزن من تاييد ميكنم .... بازم ممنونم سرزدي خوش حالمون كردي..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.