بــــــــــــــــــارونــــــــــــــی ها....
بــــــــــــــــــارونــــــــــــــی ها....
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, توسط شــراره |

 من می دانم
دلم تا همیشه در وسط ترین
نقطه ی زندگیت جا مانده است
جایی بین خواستن و نخواستن
جایی بین بودن و نبودن
جایی بین رفتن و نرفتن
جایی بین ……. این نقطه های خالی
جا مانده ام



نظرات شما عزیزان:

Ani
ساعت11:25---17 آذر 1391
سلام وبلاگتون عالـــــــــــــــــــــــــــ ـــیه
.
.
از چه کسی خیلی بدت میاد ؟
از کی ؟ از کی متنفری ؟
بیا تو وبمو تو نظرات بنویس
راستی
من وبمو بازگردانی کردم واسه همین الان لینک دوستام خالیه
آدرس وبتم بزار که لینکت کنم
موفق باشی


nahid
ساعت18:15---14 آذر 1391
جایی بین عشق و تنفر..!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.